وبلاگ شخصی

حاوی مطالب مفید و تجربیات زندگی
مشخصات بلاگ

با سلام و خوش آمد گویی - محمد دوجی هستم. دانشجوی ارشد آموزش انگلیسی - در این وبلاگم قصد دارم مطالبی در بحث یادگیری انگلیسی و هر مطالب و موضوع دیگری رو که فکر میکنم مفیده رو براتون قرار دهم. امید وارم استفاده لازم رو ازش ببرین. /گود لـاک

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۵۴ ب.ظ

خوش آمدید

با سلام و عرض ادب خدمت زبان آموزان به بلاگ من خوش آمدید


سعی دارم مطالب آموزشی برای یادگیری انگلیسی را در اینجا شروع کنم




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۱
محمد دوجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی